loading...
سیستم های پیشرفته منابع انسانی
مدیر منابع انسانی بازدید : 126 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

متخصصان منابع انسانی محرک فرهنگ ، قهرمانان انطباق و متفکران استراتژیک ماهر هستند. بنابراین چرا HR هنوز در بسیاری از سازمانها می خواهد در جایگاه خود قرار بگیرد؟ ما فکرهایی را در مورد آنچه مدیر عاملان به دنبال منابع انسانی به دنبال کمک هستند برای کمک به منافع HR در جهان برای خرید اجرائی مورد نظر خود جمع آوری کرده اند. در اینجا گزیده هایی از سه مصاحبه با کارشناسان HR از BambooHR ارائه شده است.

 

چه ویژگی ها و تجربه ای را هنگام استخدام یک متخصص HR می خواهید؟

بن پترسون ، بنیانگذار BambooHR بنیانگذار ، رئیس و مدیرعامل سابق

من به دنبال کسی هستم که به طور طبیعی خردمند باشد. یک عنصر منابع انسانی عالی وجود دارد که هم دلسوزی و هم انجام کارهایی را که برای تجارت مناسب است انجام می دهد. مهارت مهم دیگر کامل بودن است. آنها باید کل داستان را بدست آورند. آنها باید کاملاً درک کنند که چه اتفاقی می افتد و سؤالات زیادی می پرسند که به دنبال درک و انجام کار صحیح هستند.

 

سرانجام ، عمدی. یک متخصص منابع انسانی باید کارهای خود را با هدف انجام دهد ، متفکر و دارای حس تجارت باشد. به عنوان مثال ، با آموزش مدیر و استخدام ، این وابستگی شدید به آنها وجود دارد که بتوانند در اداره خود نمونه باشند و فرایندهای تجاری را به طور عالی اجرا کنند. خیلی بیشتر از سیاستها و رویه ها. همه چیز از حقوق و دستمزد ، که بسیار فنی است ، تا کار روی فرهنگ ، بسیار گسترده است. "

 

Cassie Whitlock ، مدیر منابع انسانی BambooHR

وی گفت: "در اصل آنها ، تمام متخصصان منابع انسانی باید مهم باشند که چه مشاغل و چه صنایع ، قوانین و مقررات را بدانند ... شما باید بدانید و تشخیص دهید که به دلیل ماهیت شغل خود ، باید یادگیری خود را ادامه دهید. شما تنها کسی هستید که از او خواسته می شود آن چیزها را برای کل شرکت بداند.

 

همه افراد منابع انسانیهر مجموعه مهارت و هر سطح از تجربه مورد نیاز خود را ندارند. این مایل به کشف کردن است. اگر قبلاً مدل جبران خسارت ایجاد نکرده اید ، آنرا بفهمید. تحقیق کنید ، با مردم صحبت کنید ، کلاس بگیرید.

 

علاوه بر این ، شما باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشید. غالباً HR دارای تجربیاتی است که کارمندان و رهبری را خاموش می کند ، بنابراین وقتی ما در مورد مهارت های ارتباطی خوب صحبت می کنیم ، این است که به صرف ارتباط برقرار کردن نقاط داده توجه نکنید. اگر می خواهید در تصمیم گیری تأثیر بگذارید ، باید این کار را به روش های دلپذیر انجام دهید. برای اینکه در منابع انسانی مؤثر باشید ، باید ارتباطی با نیکی و مثبت بودن داشته باشید - نه فقط این که شما همه نوارهای قرمز و قوانین هستید ، در اینجا برای گفتن نه. "

 

جیمز "جی دی" کانوی ، رئیس کسب استعداد در BambooHR

وی گفت: "یكی از اصلی ترین چیزهایی كه من به دنبال آن هستم: آیا می توانید مواردی را كه به طور سنتی گرم و فازی به نظر می رسد با خروجی های واقعی كسب و كار مرتبط کنید؟ متخصصان منابع انسانی باید بتوانند نیروی کار را درک کرده و نیازها را درک کنند ، سپس بتوانند اعداد را تجزیه و تحلیل کرده و زمینها و چارچوبهایی را بسازند.

 

تاب آوری و هوش هیجانی نیز ضروری است. همه در مورد هوش هیجانی صحبت می کنند ، اما هیچ کس مطمئن نیست که چگونه آن را تعریف کند. خوب است که احساسات داشته باشید ، اما می توانید با انجام اقدامات خود و مراحل بعدی ، آرام و نه منفی آن را حفظ کنید. این در همه جای مورد نیاز است ، اما بدون آن ، شما نمی توانید یک تیم HR موفق داشته باشید. "

 

منابع انسانی در استراتژی شرکت چه نقشی باید داشته باشد؟

بن پترسون

وی گفت: "شماره یك از هر استراتژی باید رشد مردم باشد. HR در شکل گیری و اجرای استراتژی نقش دارد. آنها نماینده کارمند هستند و به عنوان صدای کارمند عمل می کنند. "

کاسی ویتلوک

"نقشی که HR در استراتژی ایفا می کند کاملاً به عهده رهبری است و به مهارت ها و شایستگی های هر فرد انسانی بستگی دارد.

چه کسی در سازمان شما وظیفه دارد به دنبال کل شرکت برای فرصت های اطراف افراد خود باشد؟ امیدوارم تیم ارشد شما باید این کار را انجام دهد و استراتژی رانندگی را انجام دهد ، اما HR منبع منحصر به فردی است که می تواند بر روی فرصت ها و پروژه ها به گونه ای متمرکز شود که دیگران نتوانند.

 

HR باید با رهبری ارشد شریک زندگی باشد. هنگامی که شکافی در استراتژی وجود دارد ، این یکی از فرصت های منابع انسانی است که به رهبری کمک می کند تا آن شکاف ها را شناسایی کرده و به آنها توجه داشته باشیم ، اما هرگز به صورت انگشتی و انگشتی. آنها یک تیم با هم هستند و با همین هدف کار می کنند. "

 

JD Conway

"اگر واقعاً در نیروی کار گیر افتاده اید ، یک دارایی ارزشمند برای استراتژی خواهید بود. شما باید در آنجا حضور داشته باشید تا مباحثی را که در جلسات استراتژی گم می شوید ، مطرح کنید - مثلاً ، چه تأثیری در نیروی کار دارد و چگونه می توانیم آن را کاهش دهیم؟ یا اینکه ، مدیران چگونه می توانند کاری متفاوت انجام دهند؟ HR می تواند برای توانمندسازی استراتژی و صدای هشدار دهنده عمل کند. بعضی اوقات تصمیماتی اتخاذ می شود و مردم فکر نمی کنند که کارمندان نسبت به آن چه احساسی دارند. "

 

متخصصان منابع انسانی برای خرید مدیرعامل برای ابتکارات HR چه کارهایی می توانند انجام دهند؟

بن پترسون

"من به همین دلیل مردم از این سؤال می کنند ، اما فکر نمی کنم این سوال درستی باشد. سؤال باید مطرح شود ، "چگونه HR می تواند بهترین پشتیبانی برای شرکت باشد؟" HR با پشتیبانی از ابتکارات شرکت ، نقش خود را انجام می دهد. فرایند فکر باید باشد: مهمترین چیز برای شرکت چیست و چگونه می توانیم آن را با هم تحویل دهیم؟ و نقش HR در استراتژی شرکت کجا جای دارد؟ "

 

کاسی ویتلوک

آیا نیاز تجاری است ، بله یا خیر؟ اگر چیزی را به عنوان یک مشکل HR به سر میز بیاورید ، چرا آنها می خریدند؟ اگر این یک مشکل تجاری یا نیاز باشد ، ارزش آن را می بینند. نقاط درد را مشخص کنید و راهی برای رفع آنها ارائه دهید. ابتکارات انسانی نداشته باشید ، فرصت های شغلی و راه حل هایی داشته باشید. "

JD Conway

"شما باید بتوانید تغییراتی را که باید ایجاد شود مرتبط کنید تا خروجی های بهتری را به خط انتهایی ایجاد کنید. اگر می خواهید با مدیران صحبت کنید و با آنها همکاری کنید ، باید به آنها نشان دهید که چگونه می توانید به رشد و نگهداری کمک کنید. سرانجام روشهایی برای سنجش اثربخشی و بازده با ابزاری مانند رضایت کارکنان داریم. برای نشان دادن نتایج از آزمایش متفکرانه و داده های تاریخی استفاده کنید. "

 

نتیجه

ممکن است مدتی طول بکشد تا تیم اجرایی شما را متقاعد کند که موضوعات HR منابع اقتصادی است. اما وقتی داده ها و بینش هایی را ارائه می دهید که فقط HR می تواند انجام دهد ، شما بیشتر از تأیید تعقیب برای پروژه های واحد انجام می دهید - شما به یک بخش ضروری برای کمک به موفقیت سازمان خود تبدیل می شوید. تیم HR و تیم اجرایی همه یک هدف دارند: یک شرکت موفق. اگر مدیر عامل خود را نشان می دهید که اهداف HR با اهداف شرکت مطابقت دارد ، باید بتوانید به پیشبرد استراتژی شرکت کمک کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 668
  • بازدید کلی : 2,532